Menu

Bronso is nu ook Google Adwords partner

Bronso streeft er steeds naar alleen het beste aan zijn klanten te kunnen bieden. Vanaf nu zijn wij ook Google Adwords partner, en in de praktijk betekent dit dat we nu in staat zijn om onze klanten nog beter te dienen.

Google Adwords partner

Met enige trots delen wij onze klanten mee dat we Google Adwords partner geworden zijn, maar wat houdt dit in de praktijk in, en hoe worden onze klanten er in de praktijk beter van? Officieel luidt de nieuwe titel van Bronso “Google Adwords Certified Partner”. Deze titel is onze verdienste omdat wij bij Bronso voldoen aan alle kwaliteitseisen die Google verlangt op gebied van adverteren.

De voordelen van een samenwerking met Bronso

Wanneer u kiest voor een Google Adwords campagne met behulp van Bronso, dan kunt u er zeker van zijn dat wij voor u het onderste uit de kan halen. Bronso staat nu meer dan ooit voor kwaliteit en wij kunnen er nu voor zorgen dat u nu niets minder dan een optimaal resultaat mag verwachten van uw publicitaire campagne.

Lees meer...

Wat verandert er bij Google op 21 april?

Er zijn grote veranderingen op til bij Google op 21 april. Deze veranderingen kunnen grote gevolgen hebben voor iedere eigenaar van een website. Je zult het waarschijnlijk ook al gemerkt hebben: het aantal gebruikers van mobiele apparaten wordt steeds groter, en de voornaamste zoekmachines, zoals Google, spelen steeds meer in op deze trend.

Deadline

Markleider Google heeft op 26 februari 2015 op hun officiële blog aangekondigd dat vanaf 21 april websites mobielvriendelijk moeten zijn, willen ze op een vindbare plaats opgenomen worden in de zoekmachine. Deze beslissing werd genomen om ervoor te zorgen dat de mobiele gebruiker toegang heeft tot alle informatie die op het internet aanwezig is.

Gevolgen voor je site

Wanneer je site nog niet geoptimaliseerd is voor mobiel gebruik, heeft dit voor gevolg dat de mobiele gebruiker mogelijk problemen ondervindt bij het zoeken naar of het bezoeken van je site. Mogelijk wordt je site niet zo vlug gevonden als een andere site die al wel aangepast werd aan de parameters om gevonden te worden door een tablet of een smartphone. Vanaf nu worden ook apps geïndexeerd om gevonden te worden in Google, en dit heeft onrechtstreeks voelbare gevolgen voor de vindbaarheid van je site. Wie nu nog alleen maar met klassieke websites werkt, vist vanaf 21 april ’15 bij Google achter het net.

Lees meer...

Hoog ranken in Google: SEO voor beginners

We willen allemaal dat onze website hoger rankt in de zoekresultaten van Google en de beste manier om dit te bereiken is door middel van SEO (search engine optimization). Als het gaat om SEO bestaan er helaas een hoop misverstanden waardoor de meeste mensen nauwelijks weten waar te beginnen.

Om van start te gaan met SEO is het verstandig om in ieder geval de basisprincipes onder de knie te krijgen en die vervolgens toe te passen. We hebben een korte lijst met de basisprincipes van SEO samengesteld, die hopelijk zal helpen enig licht te werpen op het onderwerp.

De manier waarop Google Ranking werkt

Google maakt gebruik van een geavanceerd en gepatenteerd algoritme voor de rangschikking van websites en gebruikt meer dan 200 verschillende criteria voor de berekening, die elk op hun eigen manier meetellen en na verloop van tijd kunnen veranderen. Omdat het algoritme steeds verandert, werken de specifieke technieken van voorheen niet meer zo goed. Dit is belangrijk om te weten wanneer de positie van je site lijkt te veranderen zonder aanwijsbare reden. Om deze reden moet het optimaliseren van je site niet worden beschouwd als een eenmalige taak maar moet je altijd proberen om je teksten aan te passen.
De Google-algoritmes kunnen worden onderverdeeld in twee groepen van factoren:

Lees meer...

Wat is e-commerce en wat zijn de voordelen?

Wat is e-commerce

E-commerce betekenis

“E-commerce, ook wel electronic commerce of elektronische handel genoemd is de verzamelnaam van manieren waarop via digitale wegen (bijvoorbeeld het internet) handel kan gedreven worden.”
(UNIZO)

Definitie E-commerce

“E-commerce (elektronische handel) staat voor het kopen en verkopen van goederen en diensten via een elektronisch medium, in de ruime betekenis van het woord. Online verkoop van goederen en diensten via het world wide web is de bekendste vorm.”
(KMO-IT)

  • Enge betekenis: elektronisch bestellen en betalen van producten en/of diensten via het Internet.
  • Brede betekenis: het hele traject van zakendoen over het Internet
    (pre- tot en met after-sales, inrichten en bouwen van website, het bestellen van goederen, contacten onderhouden met leveranciers, overheid en klanten, opzetten van distributiesysteen, …)

Wat is e-commerce?

Elektronisch zakendoen, of e-commerce, is in tegenstelling tot wat velen denken echter meer dan alleen een distributiekanaal of het elektronisch afhandelen van commerciële transacties met derden. Het gaat zowel om interne bedrijfsprocessen als om bedrijfsprocessen die de interactie met derden ondersteunen. Hierbij is niet alleen de pure transactie (aan- en verkoop) van belang, maar ook de bedrijfsprocessen die hieraan voorafgaan (informatieverstrekking, communicatie, marktonderzoek) en die erop volgen (zoals betaling, levering, dienstverlening na verkoop).

Onder e-commerce in de enge zin wordt dus verstaan: het elektronisch bestellen en betalen van producten en/of diensten via het Internet. Het gaat dan enkel om het kopen en betalen door de klant.

Lees meer...
Abonneren op deze RSS feed

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen