Menu

Content strategie


Nog niet overtuigd?

Maak vrijblijvend een afspraak
met één van onze specialisten,
vraag een offerte aan of stel
uw vraag via de chat.





Ook interessant

Content, content, content. Bezoekers merken in één oogopslag wanneer een visueel aantrekkelijke website niet veel of geen duidelijke content bevat.

Misschien bent u verbaasd te horen dat uw content kan bijdragen tot de SEO van uw website of dat u ook content op andere platformen dan uw eigen website kan aanbrengen, daar waar uw klanten zich bevinden. Ga eens op zoek naar andere mogelijke platformen, laat daar van u horen en genereer zo meer traffic naar uw website.

User types

Online kan u niet dezelfde doelgroepindeling hanteren als offline. Om een betere representatie weer te geven, wordt er online gesproken van user types zoals de influencer, commentator en moderator. Nadat we hun verwachtingen, wensen en ambities in kaart gebracht hebben, kan de content op punt gesteld worden voor de website.

Effect meten

Het geef een voldaan gevoel om de website te zien stijgen in de zoekresultaten van Google, maar vergeet uw persoonlijk contact met uw publiek niet uit het oog. Want naast de cijfers, geldt ook nog het engagement. Is wat u publiceert wel interessant genoeg om een conversatie te voeden? U wil uw publiek niet enkel laten lezen, maar ook aanzetten tot deelname aan de actie: een retweet of een like zegt minstens evenveel over uw online prestaties als je ranking.

Meer informatie over de content strategie?

Stel uw vraag via het informatieformulier of maak gelijk een afspraak voor een vrijblijvend adviesgesprek. Wij zijn u graag van dienst.

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen