Menu

Imago

Het imago van een organisatie is de indruk die/ het beeld dat een individu op een bepaald tijdstip heeft van de organisatie. Het imago is veranderlijk en verschilt van individu tot individu. Dit is een onderdeel van corporate communicatie.

Lees meer...

Triple bottem line

Een onderdeel van de doelstellingen van corporate communicatie. Het succes van een bedrijf hangt af van de financiële prestatie (profit), maar ook van het effect op de natuurlijke omgeving (planet) en de sociale impact van de organisatie (people).

Lees meer...

Communicatieplan

Corporate communicatie zoekt uit hoe communicatie specifieke strategische organisatiedoelen kan helpen bereiken en stelt een communicatieplan op om toekomstige communicatie-inspanningen te leiden. Dit is een bijdrage in het realiseren van de missie en doelen van de organisatie.

Lees meer...

Bedrijfsstrategie

Deze strategie bepaalt de richting en reikwijdte van een organisatie over de lange termijn zodat de organisatie voordelen kan behalen door de doelbewuste inzet van middelen binnen een veranderende omgeving, om te voeldoen aan de behoeften van de markt en aan de verwachtingen van de stakeholders. Deze strategie is

Lees meer...
Abonneren op deze RSS feed

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen