De werkelijke identiteit
- Gepubliceerd in Marketing
- Reageer als eerste!
De werkelijkheid die enkel door objectieve waarnemers (pers, media) wordt gezien. Dit is een vorm van identiteit en is een onderdeel van corporate communicatie.
De werkelijkheid die enkel door objectieve waarnemers (pers, media) wordt gezien. Dit is een vorm van identiteit en is een onderdeel van corporate communicatie.
Hoe een organisatie zichzelf ziet en hoe ze wil overkomen. Hier probeer je als organisatie zoveel mogelijk controle over te krijgen. Het is het geheel aan proactieve, reactieve en onbedoelde activiteiten en boodschappen van organisaties. Dit is een onderdeel van corporate communicatie.
Het geheel aan beelden en indrukken dat de publieksgroepen over een organisatie hebben verzameld. Dit is een onderdeel van corporate communicatie.
Vormt ons oordeel over de mens, het ding/onderwerp. Antwoordt op de vraag: ‘Wat vind ik?’. Dit is een belangrijke vraag voor PR. Dit is een van de lagen die zich kan bevinden in een imago.
Wat je voor je geestesoog ziet. Antwoordt op de vraag: ‘Wat zie ik?’. Dit is een van de lagen die zich kan bevinden in een imago.
Emoties betreffende de mens, het ding/onderwerp. Antwoordt op de vraag: ‘Wat voel ik?’. Dit is een van de lagen die zich kan bevinden in een imago.