Menu

Identiteit

Hoe een organisatie zichzelf ziet en hoe ze wil overkomen. Hier probeer je als organisatie zoveel mogelijk controle over te krijgen. Het is het geheel aan proactieve, reactieve en onbedoelde activiteiten en boodschappen van organisaties. Dit is een onderdeel van corporate communicatie.

Lees meer...

Laag van oordeel

Vormt ons oordeel over de mens, het ding/onderwerp. Antwoordt op de vraag: ‘Wat vind ik?’. Dit is een belangrijke vraag voor PR. Dit is een van de lagen die zich kan bevinden in een imago.

Lees meer...
Abonneren op deze RSS feed

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen

Door het bezoeken van onze website gaat u ermee akkoord dat wij cookies gebruiken om ervoor te zorgen dat u de beste ervaring krijgt.
Ik begrijp het !