Kostenleiderschap (Treacy en Wiersema)
- Gepubliceerd in Marketing
- Reageer als eerste!
Waardestrategie van Treacy en Wiersema waarbij koopgemak, kwaliteit en lage prijzen centraal staan.
Waardestrategie van Treacy en Wiersema waarbij koopgemak, kwaliteit en lage prijzen centraal staan.
Concurrentiestrategie van Porter, de organisatie probeert in zijn markt dé goedkoopste producent te worden waardoor bij gelijkblijvende prijzen de marge
Uitgaven voor die zaken die helemaal toegerekend kunnen worden aan de periode waarin ze zijn gemaakt.
Vijf eisen aan de formulering van een missie en visie: Kort (en concreet), Organisatiespecifiek, Entrepeneurial, Realistisch en Selectief.
Onderdeel van het strategisch kader, de afstand tussen de huidige situatie (de resultaten bij ongewijzigd beleid) en de gewenste situatie (doelstellingen).
Toegevoegde waarde die klanten ervaren bij het aankopen en gebruiken van merkartikelen van een