Marketingconcepten
- Gepubliceerd in Marketing
- Reageer als eerste!
Onderdeel van de Activiteiten van het DAKMAD-model op strategisch marketingniveau, betreft de keuze van welke vormen van marketing een bedrijf wenst toe te
Onderdeel van de Activiteiten van het DAKMAD-model op strategisch marketingniveau, betreft de keuze van welke vormen van marketing een bedrijf wenst toe te
Onderdeel van de Activiteiten van het DAKMAD-model op strategisch marketingniveau, betreft de keuze van welke vormen van marketing een bedrijf wenst toe te
Een marketingactiviteit op tactisch en operationeel niveau, is veelal onderdeel van een tactisch marketingplan en bestaat uit een set events.
Beschrijving en analyse van de marketingfunctie van een organisatie die moet leiden tot sterktes en zwaktes van
Verzameling thema's, hulpmiddelen, denkrichtingen die binnen de marketingfunctie worden toegepast.
Betreft de tweede A van het DAKMAD-model, zowel op strategisch, tactisch als op operationeel niveau (van