Menu

Passiemarketing

  • Belevingseconomie  verhaal verkopen achter een product (werkt beter)
    • Nood aan intense merkcommunicatie: toegevoegde waarde
    • Associatiemacht: betekenisvolle emoties en ervaringen overbrengen
Lees meer...

Evaluatie en controle

  • Moeilijk meetbaar door integratie in communicatiematrix en andere factoren
  • Confrontatiemethoden: blootstelling (bereik en blootstellingsfrequentie)  vragen of ze de campagne ook echt gezien hebben, via CIM
    • Bezoekers
    • Media-aandacht
  • Trackingmethoden: communicatieresultaten (enquêtes, tijdsintervallen)  gaat over een langere periode, geen momentopname
    • Merkbekendheid
    • Correcte attributie
  • Verder: focusgroepen,…
  • Marktaandeel en omzetstijging zijn meestal beslissend
  • Belangrijk
    • Duidelijk bepaalde doelen
    • Over langere tijdsperiode
    • Binnen een geïntegreerde communicatiestrategie
Lees meer...
Abonneren op deze RSS feed

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen