Gepubliceerd in Marketing zondag, 02 februari 2014 15:50 Win-winpartnerschap Contractbasis (gebruik logo, ontmoetingen,…) Communicatierechten Ondersteuning via: geld, materialen, diensten, resources,… Lees meer...
Gepubliceerd in Marketing zondag, 02 februari 2014 15:49 Werknemers Externe groepen Distributeurs, verkooppersoneel, zakenpartners Besluitvormers in regeringsinstanties Lees meer...
Gepubliceerd in Marketing zondag, 02 februari 2014 15:47 Sponsoraanwezigheid is soms vaag Belang van intensieve samenwerking om consumentenbeleving te laten ontwikkelen Nood aan afstemming totale communicatiemix (sponsoring is vooral indirect en passief) Lees meer...
Gepubliceerd in Marketing zondag, 02 februari 2014 15:46 Associatiepotentieel Positieve connotaties loswekken bij publiek (cognitieve informatieverwerking is beperkt of niet het doel) Emoties gesponsorde koppelen aan merk / bedrijf Lees meer...
Gepubliceerd in Marketing zondag, 02 februari 2014 15:44 Belevingseconomie verhaal verkopen achter een product (werkt beter) Nood aan intense merkcommunicatie: toegevoegde waarde Associatiemacht: betekenisvolle emoties en ervaringen overbrengen Lees meer...
Gepubliceerd in Marketing zondag, 02 februari 2014 15:44 Moeilijk meetbaar door integratie in communicatiematrix en andere factoren Confrontatiemethoden: blootstelling (bereik en blootstellingsfrequentie) vragen of ze de campagne ook echt gezien hebben, via CIM Trackingmethoden: communicatieresultaten (enquêtes, tijdsintervallen) gaat over een langere periode, geen momentopname Merkbekendheid Correcte attributie Verder: focusgroepen,… Marktaandeel en omzetstijging zijn meestal beslissend Belangrijk Duidelijk bepaalde doelen Over langere tijdsperiode Binnen een geïntegreerde communicatiestrategie Lees meer...
Abonneren op deze RSS feed
Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website. Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website. Scan aanvragen