Menu

Ballontest

Wordt gebruikt bij PR-onderzoek en – evaluatie en hoort bij kwalititatieve instrumenten. De respondent krijg een tekening en moet dan de lege tekstballonnen invullen.

Lees meer...

Vrije associaties

Wordt gebruikt bij PR-onderzoek en – evaluatie en hoort bij kwalititatieve instrumenten. In dit onderzoek worden respondenten niet geleid door bestaande categorieën voor hun antwoorden. Er wordt vb. een woord gegeven en ze moeten al hun gedachten bij dat woord opschrijven.

Lees meer...

Kunin-schaal

Wordt gebruikt bij PR-onderzoek en – evaluatie en hoort bij kwantitatieve instrumenten. Een voorbeeld van hoe je objecten niet-verbaal vaststelt, wat voor kinderen of oude mensen gemakkelijk te begrijpen is.

Lees meer...
Abonneren op deze RSS feed

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen