Menu

de kleren maken man en vrouw

Deel dit artikel:

Postmodern kledingpatroon = De stemming van het moment bepaalt de keuze van kledij

Gewone massaconsumptie (Fordisme) is gevolgd door de geïndividualiseerde massaconsumptie (Postfordisme)

Identiteit = Wat men denkt te zijn, wordt echter vooral in relatie tot anderen gebouwd en meer in het bijzonder tot de groep waartoe mensen zich rekenen

 Kleding is een taal, een sociale code die op verschillende wijzen wordt gemaakte en geïnterpreteerd.
In het westen is na WOII de vrijheid van de consument zeer groot.

Consumptie = Brenger van geluk en individualisme

Verviervoudiging van de Belgische kledingaankopen tussen 1920 en vandaag in alle categorieën van het kledingsysteem. Men wil zich sociaal onderscheiden door kleding.

Media = Door de voortdurende media-aandacht maakt mode deel uit van het dagelijkse leven van iedereen

Relevante artikels

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen