Menu

Wertheimer

Deel dit artikel:

Sommige kinderen realiseerden

zich dat als ze de figuur 45 graden draaiden, ze de methode die ze geleerd hadden

konden gebruiken. Vele anderen waren niet zo flexibel en raakten in de war, en

protesteerden dat het probleem niet eerlijk was, omdat ze nog nooit zo’n figuur hadden

gezien. Ze probeerden de methode toe te passen die ze geleerd hadden maar waren

onzeker over wat de basis van de figuur was.

Wertheimer geloofde dat het falen van de kinderen de inadequaatheid van de

leermethode liet zien. Hij suggereerde dat ze de kinderen moesten leren om de relatie

tussen de delen van het parallellogram te zien, om het te zien als een gestalt, en

productief te denken.

Relevante artikels

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen