Menu

Ambush-marketing

Je doet alsof je een evenement sponsort, maar je geeft er geen geld aan. Je associeert je bedrijf met een evenement zonder er sponsorgelden voor te betalen. Dit wordt gezien als een negatieve vorm van sponsoring.

Lees meer...

Niche

Klein facet binnen een doelgroep die vaak moeilijk te bereiken is. Niches komen vaak voor bij kunstsponsoring omdat men dan een specifieke doelgroep bereikt.

Lees meer...

Cross-marketing

Als bedrijf ga je samenwerken met een liefdadigheidsinstelling of een goed doel. Vervolgens bouw je hier dan een communicatiecampagne op. Consumenten kunnen dan via productaankoop een goed doel steunen en dit is vaak enorm succesvol. Dit is een vorm van cause-related marketing die het vaakst voorkomt.

Lees meer...
Abonneren op deze RSS feed

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen