Leren van de uitvoering
- Gepubliceerd in Marketing
- Reageer als eerste!
Op basis van de evaluatie verbeteringen doorvoeren voor de planning en/of uitvoering van
Op basis van de evaluatie verbeteringen doorvoeren voor de planning en/of uitvoering van
Kritische Succes Factoren, dit zijn de onderdelen van het aanbod die klanten het belangrijkst vinden bij het maken
Kosten per eenheid product. Op basis van alleen de variabele kosten: variabele kostprijs; op basis van alle
Waardestrategie van Treacy en Wiersema waarbij koopgemak, kwaliteit en lage prijzen centraal staan.
Concurrentiestrategie van Porter, de organisatie probeert in zijn markt dé goedkoopste producent te worden waardoor bij gelijkblijvende prijzen de marge
Uitgaven voor die zaken die helemaal toegerekend kunnen worden aan de periode waarin ze zijn gemaakt.
Vijf eisen aan de formulering van een missie en visie: Kort (en concreet), Organisatiespecifiek, Entrepeneurial, Realistisch en Selectief.
Onderdeel van het strategisch kader, de afstand tussen de huidige situatie (de resultaten bij ongewijzigd beleid) en de gewenste situatie (doelstellingen).
Toegevoegde waarde die klanten ervaren bij het aankopen en gebruiken van merkartikelen van een
Waardestrategie van Treacy en Wiersema waarbij de relatie met de klant en de beste totaaloplossing voor de
Model in de vorm van een piramide met verschillende lagen waarbij elke laag een (potentiële) klantgroep, op basis van de waarde voor de organisatie, bevat.
Dit is een onderdeel van marktgericht en betreft de focus op de klant zelf in plaats van de hele markt.
Persoon of organisatie waarmee de organisatie een formele relatie heeft; de afnemer heeft een aankoop gedaan die de leverende organisatie verplicht tot leveren
Uit verschillende mogelijkheden (opties) met behulp van keuzecriteria komen tot één oplossing.