Menu

Hoe kan ik daag beslissingen gemaakt door mijn verzekeringsmaatschappij?

Deel dit artikel:

Verzekeringsmaatschappijen hebben een positie van grote mogendheid aangenomen als het gaat om het verkrijgen van medische zorg. Artsen zijn gefrustreerd. Patiënten worden gefrustreerd. Verzekeringsmaatschappijen bepalen welke tests kunnen worden uitgevoerd en of u een operatie kan hebben. Als je ziek lang genoeg zijn, zult u zich gaan head-to-head met uw verzekeringsmaatschappij, als je het geluk hebt om verzekeringen hebben in de eerste plaats. Als u niet pro-actief, heb je niet een kans om te winnen.

Als u het niet eens met edict uw verzekeringsmaatschappij, je hebt een recht op beroep. Ga naar hun website of bel en ontdek wat je moet doen om een beroep in te dienen. Het is van cruciaal belang om bij te houden van elk telefoongesprek, elke brief of fax, en elke e-mail te houden. Een kleine notebook gewijd aan uw ontmoetingen met de verzekering mensen is een waardevol instrument. Noteer de dag en het tijdstip van de communicatie, de naam van de persoon met wie u hebt gesproken, en de uitkomst van het gesprek. De kans is groot dat wanneer je de volgende keer bellen, een totaal ander persoon zal je een heel ander verhaal vertellen. Wanneer u wijzen op de discrepantie, zullen ze vragen: "Wie heeft je dat verteld?" Je wilt klaar met het antwoord te zijn.

Wanneer u bestand schriftelijk beroep, leg het probleem en bieden aanvaardbare oplossingen. Bijvoorbeeld, als u wordt gedwongen om uw medicatie te krijgen via de mail, duurt 7 tot 14 dagen voor u om uw medicatie te ontvangen, maar de verzekering zal niet toestaan een vulling totdat uw medicatie wordt 75% gebruikt, dan is dat een probleem . Gewoon punt uit de impact op je gezondheid. "Ik ben in gevaar te gaan zonder mijn medicatie elke maand." Oplossingen aan te bieden. In dit geval kan oplossingen toestemming om het recept vullen wanneer het 50% gebruikt om een 90-dagen voorraad, of met een plaatselijke apotheek.

Hoewel u misschien te horen dat een beroep duurt 30 dagen, vragen over snelle oplossing. Altijd vragen wanneer een beslissing zal worden gemaakt en die u kunnen bellen op te volgen. Als u niet tevreden met de informatie die u ontvangt van de vertegenwoordiger, kan je altijd zeggen beleefd, "Natuurlijk heb je niet de bevoegdheid hebben of de informatie die ik nodig heb. Gelieve uw leidinggevende aan de telefoon. 'Wees vasthoudend. Er is altijd een begeleider aanwezig is, ongeacht wat ze je vertellen.

Vergeet niet dat u of uw werkgever duur betalen voor deze verzekering. Zorgverzekeraars zijn niet goede doelen die genadig bieden om u te helpen. U betaalt voor een dienst. De mensen die de telefoon niet de regels te maken. Probeer niet om uw frustraties persoonlijk te nemen op hen, maar wees firm.When je bent erg ziek het is moeilijk om de sterkte op deze strijd te nemen opbrengen. Vraag iemand om je te helpen. Indien nodig, geef ze een beperkte volmacht om te gaan met uw verzekeringsmaatschappij.

Relevante artikels

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen