Participation structures
- Gepubliceerd in Psychologie
de formele en informele van hoe je deel moet nemen bij een bepaalde activiteit.
de formele en informele van hoe je deel moet nemen bij een bepaalde activiteit.
de regels van het hoe en waneer taal te gebruiken om een effectieve communicator te zijn in een bepaalde cultuur.
de studie naar de formele en informele regels van het hoe, wat, wanneer, tegen wie en hoe lang te spreken te spreken in conversaties binnen culturele groepen.
Vier waarden van blz 228:
perfect lesgeven voorleerlingen van ethnische minderheden met academisch succes, ontwikkeling, cultuur behouden en een nieuwschierige status quo creeren.
Leerlingen moeten:
Resilience: de mogelijkheid nemen/hebben om je succesvol te ontwikkelen ondanks de moeilijke omstandigheden en gevaren. ze moeten:
scholen die ervoor zorgen dat de culturele diversiteit gelijk verdeeld is en toegankelijk is in het leraar-leerling proces. Ze willen racisme, seksisme en klassisme elimineren.
niet erg bekwaam in elke taal, spreekt 1 of meer talen inadequaat.
graad voor programma’s en klassen om Engels te leren aan mensen die het niet spreken van nature en ook nog andere talen kunnen spreken.
graad voor programma’s en klassen om Engels te leren aan studenten die niet van nature Engels spreken.
leerlingen waarvan de primaire taal niet Engels is.