Corporate
- Gepubliceerd in Marketing
De communicatie van de bedrijfswaarden (corporate values) in plaats van de
De communicatie van de bedrijfswaarden (corporate values) in plaats van de
Dit is een dimensie van evaluatie. De evaluatie wordt aan het eind van het programma uitgevoerd.
Dit is een dimensie van evaluatie. Betekent dat de evaluatie plaatsvindt tijdens het programma/campagne.
Wordt gebruikt bij PR-onderzoek en – evaluatie. Deze analyse is het volgen van de media en het verzamelen van persknipsels, zowel schriftelijk als visueel.
Wordt gebruikt bij PR-onderzoek en – evaluatie en hoort bij kwalititatieve instrumenten. De respondent krijg een tekening en moet dan de lege tekstballonnen invullen.
Wordt gebruikt bij PR-onderzoek en – evaluatie en hoort bij kwalititatieve instrumenten. De respondent wordt gevraagd een vraag te beantwoorden alsof hij voor iemand anders zou antwoorden.
Wordt gebruikt bij PR-onderzoek en – evaluatie en hoort bij kwalititatieve instrumenten. In dit onderzoek worden respondenten niet geleid door bestaande categorieën voor hun antwoorden. Er wordt vb. een woord gegeven en ze moeten al hun gedachten bij dat woord opschrijven.
Wordt gebruikt bij PR-onderzoek en – evaluatie en hoort bij kwantitatieve instrumenten. Een voorbeeld van hoe je objecten niet-verbaal vaststelt, wat voor kinderen of oude mensen gemakkelijk te begrijpen is.
Wordt gebruikt bij PR-onderzoek en – evaluatie en hoort bij kwantitatieve instrumenten. Respondenten moeten onderzoeksobjecten in een volgorde plaatsten van best naar slechtst.
Wordt gebruikt bij PR-onderzoek en – evaluatie en hoort bij kwantitatieve instrumenten. Likertschalen vragen in hoeverre een respondent het eens of oneens is met beweringen over een object.