Marketingconcepten
- Gepubliceerd in Marketing
Onderdeel van de Activiteiten van het DAKMAD-model op strategisch marketingniveau, betreft de keuze van welke vormen van marketing een bedrijf wenst toe te
Onderdeel van de Activiteiten van het DAKMAD-model op strategisch marketingniveau, betreft de keuze van welke vormen van marketing een bedrijf wenst toe te
Onderdeel van de Activiteiten van het DAKMAD-model op strategisch marketingniveau, betreft de keuze van welke vormen van marketing een bedrijf wenst toe te
Een marketingactiviteit op tactisch en operationeel niveau, is veelal onderdeel van een tactisch marketingplan en bestaat uit een set events.
Beschrijving en analyse van de marketingfunctie van een organisatie die moet leiden tot sterktes en zwaktes van
Verzameling thema's, hulpmiddelen, denkrichtingen die binnen de marketingfunctie worden toegepast.
Betreft de tweede A van het DAKMAD-model, zowel op strategisch, tactisch als op operationeel niveau (van
Vergelijkbaar met de balanced scorecard, deze beslaat echter niet de gehele organisatie maar alleen de
Functioneel gebied in een organisatie waarin verschillende activiteiten worden uitgevoerd die dienen ter ondersteuning van de doelstellingen van de
Onderdeel van de waardeketen van Porter. Het verschil tussen opbrengsten uit verkoop van producten/diensten en de kosten van alle activiteiten die nodig waren voor
Geen fit tussen extern en intern: resultaten die achterblijven bij de vooraf geformuleerde doelstellingen,