Menu

Item gefilterd op datum: december 2012

Segmentatiestrategieën

Betreft de vraag of er wel of geen segmenten worden onderscheiden en op hoeveel een organisatie zich richt. Zie ook geconcentreerde, gedifferentieerde en

Lees meer...

SDP

SDP staat voor Segmentatie(wijze), Doelgroep(keuze) en Positionering, in dit boek hebben we dit vervangen door DAKMAD op strategisch marketingniveau

Lees meer...

Schrappen

Onderdeel van het vier-acties kader model wat hoort bij de blauwe oceaan strategie: welke factoren die we nu aanbieden gaan we schrappen?

Lees meer...

Scenarioanalyse

Beschrijvingen van een externe ontwikkeling met daarbij een voorspelling van de waarde van die betreffende externe ontwikkeling in de toekomst.

Lees meer...

SBU

Strategic Business Unit, kleinste zelfstandige deel van een organisatie met veelal resultaat- of

Lees meer...

Respons

De reactie van de klant op een (marketing)actie van een organisatie, bijvoorbeeld het doen van een aankoop.

Lees meer...

Resource Based View

Stroming die we hier inside-out hebben genoemd en waar uitgegaan wordt van de interne kracht van de organisatie: de resources (zie ook blauwe oceaan).

Lees meer...
Abonneren op deze RSS feed

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen