Media displacement hypothese
- Gepubliceerd in Marketing
- Reageer als eerste!
Beperkte hoeveelheid vrije tijd, waardoor stijging van een medium automatisch leidt tot een daling van een ander medium
Beperkte hoeveelheid vrije tijd, waardoor stijging van een medium automatisch leidt tot een daling van een ander medium
Kopen de nodige advertentieruimte op
Producent van data heeft niet de intentie mensen uit te sluiten van het waarnemen van data
Geheel van technieken dat als doel heeft om een product of dienst te promoten en dat op een manier die zo goed als mogelijk aangepast is aan de vragen of wensen van de markt
Geheel van technieken dat als doel heeft om een product of dienst te promoten en dat op een manier die zo goed als mogelijk aangepast is aan de vragen of wensen van de markt
Geheel van technieken dat als doel heeft om een product of dienst te promoten en dat op een manier die zo goed als mogelijk aangepast is aan de vragen of wensen van de markt
Persvrijheid staat centraal en de pers mag geen enkele beperking worden onderworpen
Programma van de minste weerstand, het minst storende programma
Afstemmen op zender in afwachting tot volgende programma
Mensen die als laatste vernieuwing overnemen
Achterblijvers, weigeren vernieuwing te aanvaarden
Concurrenten als leugenaars aandoen
Kloof tussen informatie-armen en –rijken. Door mediagebruik neemt kloof nog toe
Dragers van de signalen